Як виставити товар на Амазон: покрокове керівництво

Як виставити товар на Амазон: покрокове керівництво

Навряд чи знайдеться користувач мережі Інтернет, який не чув про Amazon. Правда для більшості з нас світовий маркетплейс залишається місцем придбання необхідної книги, аксесуарів, брендового одягу та ін. Тоді як «просунуті» користувачі активно застосовують цей потужний інструмент для успішних продажів. Причому виставити товар на Amazon може не тільки бізнес (компанія-виробник), а й «приватник». Спеціально для розширення можливостей продавців існують два типи облікових записів: індивідуальний та професійний. Другий варіант – те, що потрібно, щоб розпочати успішну реалізацію продукції на ринках різних країн.

Особливості додавання відомих та нових товарів на майданчик

З обліковим записом питання вирішено – вибираємо professional і переходимо до товару, а точніше визначаємося з його типом. Потенційним покупцям Ви можете запропонувати:

  • продукцію брендів, добре відомих споживачеві;
  • унікальний товар, випущений під Private Label.

Різниця додавання new та відомих товарів

В чому різниця? Відрізняється методологія та позиціонування продукції та її просування.

Додавання товару відомого бренду

У першому випадку все, що вам потрібно, це виставити продукцію, вже раніше представлену на ринку. Головне завдання – запропонувати нижчі ціни, ніж компанія виробника або інших продавців. Оскільки бажаючих купити дешевше завжди вистачає, то продаж буде здійснюватися блискавично. А якщо ще виграти BuyBox, вважайте, ви зірвали «амазонистий» Джек Пот. Залишається стежити, щоб товарні запаси складі постійно поповнювалися, інакше ризикуєте зіштовхнутися із проблемою «незадоволеного попиту». Ніякого головного болю через розкрутку, просування, рекламу…

Додавання нового товару на майданчик

Варіант два – це для тих, хто любить складнощі. Правильніше буде сказати, що цей спосіб ідеально підходить для досвідченіших продавців, які на Amazon не «з учора». Ви пропонуєте оригінальний продукт, який має відрізнятися від існуючих. Безумовно, винаходити велосипед не потрібно, але доведеться попотіти, щоб виставлена ​​річ мала «ексклюзивний вигляд».

Іноді для цього достатньо нанести напис або малюнок або якось проапгрейдити екстер’єр або конструкцію. Але складність не в цьому. Успіх залежить від того, як ви проведете брендування новинки і як представите її ринку. А сучасний покупець треба визнати розпещений … так що доведеться попотіти. Зате перспектив зірвати куш у Вас набагато більше.

Якщо це ваша перша спроба вивести товар на Амазон, то краще «потренуватися» на перевірених продуктах.

Тим більше що аналогічний зразок вже до вас прорекламований, заслужив на позитивні відгуки і заробив хорошу репутацію.

Інструкція по виставленню товару на Amazon

Коли починаєш «знайомитися» з правилами маркетплейсу, торгівля на Amazon здається чимось мега складним і доступним лише обраним. Все не так страшно і понад 300 млн. активних учасників підтвердження цього. Після того як ви визначилися з типом товару (а Ви, напевно, вибрали брендовий продукт), настав час його виставити на огляд байерам. І зробити це не так складно, особливо, якщо слідувати чіткому алгоритму.

Отже, ми на сайті Амазон та:

  • клацаємо мишкою на “Sell on Amazon”;
  • робимо вибір облікового запису – «professional» або «individual»;
  • «починаємо продажі» та формуємо опис продукції;
  • за допомогою пошукового меню знаходимо товарну категорію аналогічну до нашої пропозиції
  • затримуємось у «категорії» доти, доки за допомогою ключових слів ми не «знайдемо» той один варіант, характеристики якого «повторюють» наш продукт;
  • робимо вибір цього товару.

Товар можна знайти на платформі за допомогою EAN або UPS кодів, а також використовуючи АСІН.

Для того, щоб у «програми» не було жодних претензій до Вашого sale offer, потрібно ще трохи витратити час і вказати:

  1. додаткові особливості продукції (згадуємо головне правило успішного просування: «коротко, але по суті»);
  2. стан товару (б/в чи новий). Це позбавить вас претензій з боку покупця, тому максимально повно опишіть стан товар і ступінь його зносу;
  3. вартість (попередньо проведіть аналіз цінового діапазону та призначте якщо не найнижчу ціну з можливих, то «близько того». Тільки так можна продати брендовий продукт та отримати прибуток). Хоча тут можливі «варіації»

Ця «техніка» актуальна, якщо Ви пропонуєте known product. Якщо ж ви наважилися додати свій товар на Амазон і позиціонувати його як новий, то вам необхідно трохи нижче за пошукове поле, призначене для пошуку «стандартних» продуктів, створити новий лістинг, включаючи артикул і код.

Лістинг товарів необхідний для завантаження нової продукції, яку на даному етапі на Амазон ніхто не продає. У процесі створення «нового лістингу» ви:

  • визначаєте категорію товару, яка максимально повно відповідає вашій пропозиції;
  • вводите необхідну інформацію для вашого товару (найменування, виробник, ТМ, матеріал, кількість, колір та форма, розмір, вага, ціна, гарантія).

Ну а оскільки це унікальний продукт, то на вас чекає ще й придбання GS1 коду UPC.

Якщо у вашої новинки знайшовся аналог, цю проблему можна вирішити шляхом додавання будь-якої додаткової особливості. Дублювання продукції конкурентів Амазон – заборонено. Так що якщо ви запропонували гаджет, але такий товар вже існує, додайте до нього USB (у комплект) і унікальність вашого товару не викличе сумнівів у платформи.

Приклад додавання товару на Амазон

Для початку, вам потрібно перейти до свого особистого кабінету продавця (https://sellercentral.amazon.com/).

Ось так виглядає стартова сторінка кабінету:

Стартовая страница кабинета Амазон

Далі ми знаходимо вкладку Inventory, наводимо на неї і вибираємо з меню рядок add a product:

Вкладка inventory на amazon

Після цього, Амазон запропонує вам вибрати, чи ви хочете додати вже існуючий продукт, або створити новий:

Добавление нового или старого товара на амазон

Розміщення товару на Амазоні, який ви пропонуєте як “свій”, починається з вибору в пошуковому рядку фрази “Im adding a product not sold on Amazon”. Після цього здійснюємо наступні дії:

  1. “створюємо новий лістинг”, під час якого платформа запропонує Вам присвоїти новинці категорію;
  2. вибираємо максимально відповідну категорію нового товару;
  3. вносимо інформацію про продукті, заповнюючи по черзі всі сторінки (Vital Info, Variations, Offer, Images, Description, Keywords і More Details);
  4. у першій вкладці вказуємо Product ID. Але оскільки це новий товар, вам доведеться придбати для нього код UPC;
  5. заповнюємо інші вкладки, вносячи дані у спеціальні графи та колонки. Чим правильніше (точніше) заповнена вкладка «Опис», тим більше шансів, що Покупець зверне увагу на Ваш продукт. Можливо, ви зіткнетеся з тим, що доведеться дублювати/повторювати дані. Але краще спочатку заповнити всі важливі графи, тим більше деякі поля можна залишити незаповненими.

Як приклад, давайте спробуємо додати асин B001U0274Q до нашого інвентаря для продажу на Амазон. Вводимо ідентифікатор у рядок пошуку, після чого Амазон знаходить цей продукт та пропонує додати. Вибираєте стан продукту та натискаємо sell this product:

выбор состояния продукта на amazon

Після цього вам потрібно буде вказати основну інформацію про продукт:

указываем информацию о товаре на Amazon

Поле SKU можна залишити порожнім – воно формується автоматично.

Найважливіші поля – це стан товару (новий, б/в або пошкоджена упаковка). Не рекомендуємо продавати використаний товар під виглядом нового, це спричинить блокування вашого акаунта на Амазоні!

Як показує практика, є велика спокуса “пропустити” або скоротити заповнення вкладки №7. Але не варто це робити, оскільки саме тут Ви розміщуєте інформацію про ціну. А це як і дані про сам товар, дуже важливий момент.

Вказуємо ціну на товар

Коли ви виводите на платформу популярний товар, ваше завдання запропонувати максимально привабливу ціну. Якщо ви вирішили розмістити продукт абсолютно новий – до питання ціноутворення потрібно підійти з не меншою продуманістю. На платформі розрізняють:

  • рекомендовані ціни (вони стають «якірними»);
  • ціну продажу (ціну яку покупець фактично оплатить за товар).

До речі, «продажна» ціна може бути нижчою за лістингову. А ось «якірна» — це вартість, яка має дати відчути покупцеві вдалість та вигідність угоди. Тому її слід вибирати особливо продумано.

При заповненні картки товару, не полінуйтеся витратити час на розміщення вдалих фото продукції (їх може бути не більше 9-ти). Ну і не забудьте про ключові слова. Якщо їх правильно підібрати, вони в рази збільшать рівень вашої індексації.

Кінцевим етапом розміщення продукту на платформі стане натискання кнопки save & finish. Якщо ж ця кнопка «не натискається», то Ви пропустили при заповненні якусь із важливих граф або колонок. Поверніться, перегляньте та внесіть відсутні дані.

У разі додавання нового продукту та натискання відповідної кнопки, далі Амазон запропонує вам вибрати категорію товару:

добавление нового товара на amazon

Доставка товару на майданчик Амазон

Без уточнення інформації про способи доставки, географії та термінів виставити товар на продаж не вийде. Доставка можлива двома способами:

  • by yourself (самостійна доставка);
  • Amazon FBA.

Чим відрізняються ці варіанти доставки?

Другий варіант позбавляє вас вирішення всіх питань, пов’язаних не тільки з доставкою товару і його упаковкою, але і з розглядом рекламацій. Але для того, щоб скористатися такою послугою, потрібно стати учасником FBA. Відповідно до програми завдання продавця перепродати товар, придбаний в іншого постачальника (як правило, з Китаю). Тоді як усі організаційні моменти перебирає платформа Амазон.

Крім того, будьте готові, що існує комісія за використання даного сервісу. І таких варіацій на тему комісії кілька:

  • щомісячна;
  • з продажу товару;
  • за обробку замовлення та його доставку Покупцю.

Існують також збори за тривале зберігання вашого товару на складах Амазон і за вилучення продукції зі складу. Всі тарифи вказані на платформі та доступні для ознайомлення.

Перший варіант – для тих, хто готовий самотужки організувати доставку товару Покупцеві. При цьому перед тим, як вивести товар на продаж, необхідно вказати вартість доставки. Можливо, у Вас вийде заощадити на цій послузі. Але не факт, що вибір самостійної доставки виявиться на практиці простим та практичним рішенням.

До речі, послуги з доставки товару, поза рамками програми FBA, надають різні компанії. Найкраще вибирати перевіреного підрядника, такого як Партнер Трейд. Постійним клієнтам є знижка на сервіс доставки. А це ще одна можливість розпочати успішний бізнес на Амазон.

guest
0 комментариев
Inline Feedbacks
View all comments