Як продати свій товар на Амазон з України

Як продати свій товар на Амазон з України

Величезний асортимент різноманітної продукції, зручна логістика, оперативне транспортування та виняткова якість послуг, що надаються, приваблює на майданчик Amazon сотні тисяч нових клієнтів.

Однак багато покупців не знають, як працюють продажі свого товару через Amazon і згодом втрачають прибуток. Щоб уникнути прикрих помилок, варто дотримуватися чіткої інструкції щодо виведення асортименту на американську платформу.

Проблеми виведення нових товарів на маркетплейс Amazon

Якими б привабливими не здавалися перспективи, тут є свої складнощі. Торгівля на Амазон з України своїм товаром може ускладнюватися наведеними нижче довготривалими процесами.

Ось можливі проблеми, з якими ви можете «познайомитися» при виході на платформу:

  • отримання дозволу на одяг, взуття, сумки – перевіряйте товари, які ви хочете продавати у базі;
  • багато продавців перепродують фабрикати, придбані в оптовиків або постачальників, тому почати продавати свій товар на Амазон можна за їхнім прикладом, однак це не гарантує відсутність конкуренції;
  • у разі відсутності в описі лістингу за ключовими словами – продаж своєї продукції на Амазон навряд чи вдасться через те, що вас просто не знайдуть на майданчику;
  • відсутність довіри з боку відвідувачів майданчика – вам потрібний час, щоб створити позитивний імідж завдяки зворотному зв’язку від покупців;
  • Ваша сторінка може стати недоступною будь-коли через скаргу на можливу копію відомого бренду;
  • комісія Amazon складає близько третини ціни;
  • продавець не врахував усі податки та збори платформи за реєстрацію на платформі, збут кожної окремої позиції, організацію зберігання та доставки.

Як продати свій товар: покрокова інструкція

Вигідно розміститися та організувати реалізацію речей на e-commerce майданчику може кожен. Головне – знати, де знайти, створити свій бренд та виконати інші не менш важливі операції для його «розкрутки».

Отже, що ви повинні зробити, щоб успішно торгувати на маркетплейсі:

  1. Перша умова, яку необхідно виконати – дізнатися, як зареєструвати свій бренд на Амазоні. Для цього необхідно створити обліковий запис на платформі та подати заявку на іменний бренд.
  2. Друге завдання – пошук продукту для власного лістингу. Даний етап включає генерацію ідей за допомогою пошуку, дослідження у вибраній ніші, підрахунку витрат, доходів та чистого прибутку після розпродажу. Також можна продавати вироби, створені своїми руками.
  3. Третій етап – знайти гідних та перевірених постачальників, які допоможуть вигідно виготовити та доставити товар.
  4. Четвертий крок – створення лістингу (картки). Цей процес можна розпочати відразу після того, як річ виготовили або вона на шляху до складу гіганта електронної комерції.
  5. П’ятий пункт зобов’язує підприємця знати, як просувати бізнес на Amazon. Для цього задіяна реклама, ключові слова, теги, красиві та якісні фотографії, детальний опис з використанням SEO слів та інші інструменти для ефективного просування на платформі.
  6. Шостий крок – організувати зручну доставку виробу на маркетплейс. Це можна зробити власними силами або за допомогою сервісу FBA або перекласти це завдання на плечі підрядників.

Реєстрація свого бренду

Якщо ви хочете випускати речі інших виробників або власні вироби ручної роботи під певною маркою, вам потрібно зареєструвати бренд на e-commerce платформі.

Для цього потрібно:

  • зареєструвати товарний знак у Бюро Патентів США;
  • подати заявку на реєстрацію марки у реєстрі брендів;
  • дочекатися перевірки отриманої інформації (близько 10 днів);
  • отримати активацію реєстрації та виставити товар на Амазон.

Розміщення нового продукту, створення лістингу на майданчику

Поки ваші вироби створюються на фабриці постачальника або на шляху на склад, потрібно знати, як товар запустити на сайті маркетплейсу.

Перед тим, як виставити картку, потрібно підготувати контент для продукції.

Що потрібно зробити:

  • якісно зняти та обробити фото того, що ви продаватимете;
  • врахувати всі ключові слова, які можуть стосуватися асортименту, щоб привести на нього більшу кількість людей;
  • придумати заголовок та створити опис до кожної картки;
  • визначити ціну на виріб з урахуванням усіх додаткових витрат на зберігання та доставки, а також зборів маркетплейсу;
  • стимулювати покупців залишати відгуки.

Врахуйте вимоги до фото та відеоконтенту, вони докладно прописані у Посібнику для авторів, видавців та продавців майданчика.

Як просувати, рекламувати унікальний товар

Ви зробили картку, набрали відгуки та готові активно продавати. Як привернути увагу покупців до фабрикату, поки ваш лістинг не вийшов у топи і не отримує органічного охоплення?

Вам допоможе внутрішня реклама Sponsored Products, яка поділяється на автоматичну — за ключовими словами, вказаними в лістингу, та ручну рекламу, коли ви вводите ключові слова вручну.

Якщо ви хочете продавати вироби ручної роботи через Амазон, уважно перегляньте, що пишуть конкуренти у вибраній ніші. Потім виділіть ключові слова в їхніх текстах та застосуйте їх до своїх карток. За необхідності зверніться до SEO-промоції або визначте популярні запити за допомогою Планувальника ключових слів Google Ads.

Доставка товару на Amazon

Якщо вас цікавить торгівля на Амазон своїм товаром, і ви хочете відправити фабрикат на склад маркетплейсу, ви можете скористатися відправкою морем або повітрям, тобто в контейнері судном або в літаку.

Перевага відправлення повітряним транспортом – швидкість доставки. Ви можете надіслати посилку, і вона прибуде на місце через 3-5 днів, залежно від країни доставки (Китай – США, Україна – США).

Створити свій бренд, а потім доставити продукцію морем займе більше часу, проте витрати на цей тип перевезення значно нижчі порівняно з відправкою вантажу авіатранспортом.

Крім того, ви можете зайнятися доставкою самі або доручити це завдання підряднику у вигляді логістичної компанії. У першому випадку (FBM) ви відповідаєте за весь процес організації перевезення, зберігання та доставки до кінцевого споживача. При другому варіанті (FBA) цими питаннями займається маркетплейс, проте за додаткову плату.

Як Partner Trade може допомогти вашому бізнесу

3pl оператор Партнер Трейд допоможе підприємцям-початківцям успішно знайти нішу, яка принесе значний прибуток від торгівлі на e-маркетплейсі.

Наші менеджери порахують усі витрати, які ви зазнаєте під час використання послуг маркетплейсу і порекомендує, як їх скоротити, щоб вийти на хорошу окупність.

Ми також підготуємо, перевеземо, організуємо зберігання та доставку останньої милі. У нашому розпорядженні власний склад в USA, з якого вироби вивантажуються та доставляються безпосередньо замовникам.

Наша логістична компанія забезпечує фулфілмент FBM, а також з prepservice для FBA. Ми розвантажуємо контейнери на складах в Америці, зберігаємо їх і, при необхідності, оперативно обробляємо повернення.

FAQ

✔️ Як почати продавати свій товар на Amazon?

Потрібно створити свою марку, чи то вже існуючі, чи ваші власні вироби ручної роботи. Потім зареєструвати, підтвердити на майданчику, створити лістинг, просунути їх у системі, організувати зберігання та доставку до споживачів.

✔️ Як зареєструвати свій бренд?

Потрібно подати заявку на реєстрацію бренду до американського Бюро Патентів, а потім підтвердити його у реєстрі брендів.

✔️ Як розмістити новий товар?

Потрібно створити лістинг, тобто картку для кожного виробу з фото, описом та ціною.

✔️ Як доставити товар?

Це можна зробити самотужки, за допомогою підрядника або силами американського майданчика.

guest
0 комментариев
Inline Feedbacks
View all comments