ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Ви страхуєте вантажі? Як визначити їх страхову вартість?
Усі збірні вантажі, які відправляє наша компанія, застраховані. Генеральні вантажі і їх доставку страхують за бажанням клієнта. Вартість страхування визначається після отримання від вас супровідних документів і вибору страхового полісу.
Чи отримуватиму я фото або відеозвіт по прибуттю мого товару в США?
Ми надаємо таку послугу на вимогу клієнта. Для цього заявка направляється менеджеру по складу закордоном, який орієнтує по вартості даної послуги та виконує її. Підтвердженням надходження вантажу на склад у США також є відвантаження зі складу на Amazon і передача підтверджень від Тракер.
Навіщо потрібні мої паспортні дані, якщо ви відправляєте товар через свою компанію?
Дані від клієнта потрібні для ідентифікації особистості відправника. Дані потрапляють в нашу базу клієнтів і використовуються для підписання клієнтського договору.
Ви можете допомогти мені створити партнерку?
Так. Покрокова інструкція доступна за посиланням.
Ви зможете доставити вантаж з аеропорту одразу на місце призначення у США, без тримання на складі?
Ні. Вантаж потрібно доставити спочатку на склад у США для перевірки на цілісність і додаткової страховки товару від втрати.
Як можна дізнатися інформацію про мита на мій товар?
Ви надаєте нам митний код, і наш логіст передає його на обробку американському брокеру. Дізнатися, чи є ваш товар в одному зі списків підвищених мит ви також можете, скориставшись нашим ботом, вказавши HS-код вашого товару.
Ви гарантуєте відправку товару в зазначену дату?
Ми гарантуємо відвантаження товару з нашого складу відповідно до розкладу. Для кожної відправки у наших логістів заздалегідь є очікувана дата виходу транспорту. З досвіду, в більшості випадків, вона залишається фактичною. На жаль, трапляються форс-мажори, в такому випадку ми попереджуємо клієнта про зміщення фактичних дат відправлення. У будь-якому випадку ми супроводжуємо кожного клієнта і надаємо оперативну інформацію про вантаж.
Чи приймаєте ви повернення?
На даний момент послуга прийому повернень недоступна.
Як я можу бути впевнений, що ви відвантажили всі товари зі складу в США?
При відправці коробками в вашому обліковому запису є можливість відстежити переміщення коробок («статус передано кур'єру» означає, що вантаж залишив склад). Під час відправки палетами ми передаємо клієнту підписаний Тракер BOL, де вказано кількість палет, коробок, юнітів. Даний документ підтверджує відвантаження товару зі складу в США.
Який термін доставки від вашого складу на склади Amazon?
Під час прибуття вантажу на наш склад ми зв'язуємося з вами для завершення шипінгу і призначення дати пікапа. З моменту, як тракер забере вантаж і ми надамо вам підписаний BOL, до фактичної доставки на Amazon може минути від 3 до 7 днів (середній час доставки заснований на досвіді наших клієнтів). Терміни доставки по США залежать від: · адреси складу, призначеного Amazon; · призначеного тракера (кількість перевезених тракером вантажів на конкретний склад Amazon безпосередньо залежить від термінів консолідації); · пори року (в сезон тракери більш завантажені, і, відповідно, терміни можуть зсуватися); · Amazon (маркетплейс самостійно встановлює appointment-дату. Визначається точна дата і час, коли тракер повинен привезти вантаж).
Чому ви не здійснюєте доставку безпосередньо на Amazon?
З огляду на наявність понад 130 складів Amazon у США, ми визначили найбільш оптимальний варіант доставки товару. Вся партія доставляється на наш склад, розташований недалеко від морського порту, а по території США доставляється партнерською програмою Amazon. Детальніше про вигоду і переваги вам розповість наш менеджер.
Чи допомагаєте ви отримувати сертифікати на товар або як можу їх отримати?
Для оформлення даного документу необхідно звернутися до постачальника ваших продуктів. А, якщо ви самі є виробником, - зверніться до відповідних регуляторних органів. Наша компанія не надає подібних послуг.
Як визначити, чи потрібен мені сертифікат FDA, SPS, MSDS або інший документ?
Для кожного вантажу вимоги індивідуальні, ми попередньо уточнюємо подібні питання з американською стороною. Однак, урядові органи США – FDA або SBP (митниця) – запитують деякі документи безпосередньо після подачі митної декларації.