Коронавірус і бізнес з Китаєм

Коронавірус і бізнес з Китаєм

Епідемія коронавірусу (а з 11 березня вже пандемія, тобто епідемія у світовому масштабі) не могла не торкнутися бізнесу з Китаєм. Адже саме з цієї країни розпочав свою ходу планетою коронавірус і досі найбільша кількість хворих припадає на Китай. Статистика така на 15 березня – 88844 людей у ​​цій країні заразилися, з них 3199 людей померли.

Нижче ми розглянемо, що змінилося у бізнесі у зв’язку з пандемією і що можна зробити, щоб мінімізувати свої втрати. Акцентуємо увагу на те, що подана інформація є актуальною на дату написання цієї статті.

Як коронавірус вплинув на виробництво у Китаї

У зв’язку з епідемією запроваджено транспортну блокаду в містах Ухань (12 млн. осіб), Хуанган (6,6 млн. осіб) та Ечжоу (1 млн. осіб). Це означає, що вивезення товару з цих міст на даний момент неможливе. А ВВП лише одного Уханя становить 223,8 млрд юанів або 32 млрд доларів. А, наприклад, Ечжоу має 6 портів, будучи таким чином важливим транспортним вузлом і логістичним центром.

Таким чином, якщо ваш бізнес був зав’язаний з партнерами з цих міст (в принципі, можна сказати, що партнерами з усієї провінції Хубей), слід його або призупинити, або шукати нових партнерів поза цією зоною.

Але карантин оголошено і в багатьох інших китайських провінціях. Наприклад, у провінції Гуандун, з адміністративним центром Шеньчжень, який займає друге місце (після Гуанчжоу) у десятці найкращих міст Китаю для ведення бізнесу. Гуандун посідає друге місце за кількістю хворих на коронавірус після Хубей.

Загалом у країні 33 провінції. За останніми даними на карантині 25 із них. Але ситуація постійно змінюється щодня.

Слід врахувати, що тимчасово із країни заборонено вивезення індивідуальних засобів захисту – маски, бинти, вату, марлю, одноразові комбінезони хімзахисту, медичні халати та рукавички. Тож якщо ви працювали з цим товаром, то однозначно доведеться припинити тимчасово ним торгувати.

Транспортування товару з Китаю

Більшість підприємців, які працюють із Китаєм, відзначають збільшення термінів поставки товару після оголошення епідемії коронавірусу. У середньому 10-14 днів. Тому необхідно закладати цей фактор у свої бізнес-схеми.

Інші проблеми, пов’язані з епідемією коронавірусу

Як це часто буває в період світових потрясінь, зустрічаються люди, які намагаються отримати з цього якусь користь для себе або виправдати свої промахи. Деякі підприємці відзначають, що низка їхніх китайських партнерів почали списувати свої помилки на епідемію і дуже багато хто підняв ціну.

Як чинити в таких ситуаціях? Порада – спробуйте знайти інших постачальників. Впевнені, що це можна зробити. Особливо зараз, коли з об’єктивних причин експорт із Китаю впав, тож пропозиція почала перевищувати попит. А конкуренції ніхто не скасовував.

Чи можна заразитися через товар із Китаю

Однозначно говоримо, що ні. Коронавірус за той час, поки товар дійде і Китаю до Росії, України, США (а це зараз місяць і більше) гарантовано загине. Наприклад, вірус атипової пневмонії, який у рази більш стійкий і той не переносить такого тривалого транспортування. Термін життя таких вірусів – лише кілька днів. І якщо вони знаходяться у вологому середовищі. А на сухій поверхні – лише кілька годин.

Звичайно, можна змоделювати гіпотетичну ситуацію, коли хтось у Китаї на товар чхнув, вірус за кілька годин підсох, але потрапивши у вологе середовище (наприклад, під час морського транспортування) пожвавився. Але епідеміологи стверджують, що оживе лише незначна частина вірусу, яка не зможе заразити людину. До речі, тому США не закрили доступу китайських товарів на свій ринок.

Декілька мажорних нот у ситуації з коронавірусом

По-перше, початок епідемії припав на кінець січня – початок лютого. А в Китаї цей час святкування китайського Нового року, і на цей час багато підприємств закриваються. Офіційно у 2020 році свято має йти з 24 по 30 січня. Але в зв’язку з карантином кілька разів цей період збільшували. Досвідчені підприємці, добре знаючи про китайський Новий рік, враховують його у своїх планах – наперед закуповують товар. Тому для них зупинка виробництва в Китаї була менш болісною, і вони мали більше часу для пошуку нових ділових партнерів. А багато торговців досі торгують тим, що закупили заздалегідь.

По-друге, Америка, як ми писали, не закрила ринки для китайських товарів. І якщо вчасно та правильно на це зреагувати, то збитків можна уникнути.

По-третє, китайці вірус все ж таки перемогли і за досить короткий термін. Кількість хворих на день вже не перевищує двох сотень людей, тоді як рахунок на тих, хто одужає, йде на тисячі. Зі спадом епідемії ділове життя швидко набирає обертів, зростає виробництво та продаж. У тому ж Шеньчжені відкрилися багато офісів та виробництв. Влада Хубея частково зняла заборону на переміщення по провінції, починає відновлювати роботу громадський транспорт, вирішено відновити роботу на найважливіших підприємствах.

По-четверте, будь-які потрясіння – це чудова нагода різко збільшити свій бізнес. Давно відомо, що в такі часи сотні людей розоряються, але одиниці заробляють у десятки і сотні разів більше, ніж зазвичай. Наприклад, відомо, що рязанський підприємець Едуард Новіков заробив мільйони доларів на постачанні захисних масок з Китаю. Він «лише» придумав маску, яка в рази ефективніша за стандартну. Він запропонував використати тканину, що містить срібло. А обрізки такої тканини тоннами як сміття є на рязанських хімічних підприємствах. Ці обрізки йому просто віддали, щоби не ламати голову з утилізацією.

Отже, які збитки від коронавірусу? Навпаки, величезний прибуток! Повторимося, зараз чудовий час “вистрілити” в ecommerce.

Переваги роботи з PartnerTrade

Наша компанія має багаторічний досвід з організації мультимодальної доставки товару з Китаю (включаючи його замитнення) та повний спектр послуг фулфілменту (включаючи розмитнення) на території США на базі власних складів у Лос-Анджелесі та Нью-Йорку.

Своїм клієнтам ми гарантуємо:

  • зниження витрат на транспортування мінімум на 17%
  • нижчі тарифи на фулфілмент порівняно з розцінками на Amazon (особливо у високий сезон – жовтень-грудень)
  • роботу із поверненням (відновлюємо упаковку, проводимо ремонт товару за вашою інструкцією)
  • відсутність мовного бар’єру. Що особливо рахується цінним в умовах епідемії коронавірусу та карантину в Китаї, наші фахівці можуть дати пораду, де брати товар, як знайти нових постачальників у цій країні, а також організацію інших варіантів логістики.

Що особливо цінно в умовах епідемії коронавірусу та карантину в Китаї, наші фахівці можуть дати пораду, де брати товар, як знайти нових постачальників у цій країні, а також організацію інших варіантів логістики.

Відповіді на найпопулярніші запитання

✔️ Як ви можете скоротити доставку товару до Китаю в умовах коронавірусу?

Загальної тенденції уповільнення доставки не уникнути в будь-якому випадку. Але ми розробимо логістичну схему із мінімальними витратами через коронавірус.

✔️ Чи змінилося щось у процедурі розмитнення товару в США у зв’язку з коронавірусом?

На сьогоднішній день ні. А у зв’язку з тим, що епідемія в Китаї «згасає», то думаємо, що й надалі жодних додаткових обмежувальних заходів не буде введено.

✔️ Амазон попередив, що можливі зриви термінів доставки товарів. А ви?

У США різко зріс попит на послугу доставки товарів додому. Внаслідок цього ці служби не справляються. Тому ця проблема стосується будь-якого продавця у цій країні.

✔️ Якщо PartnerTrade так добре знає Китай, чому він не намагається торгувати?

Ми не пробуємо, ми торгуємо! PartnerTrade на Amazon і сам продає товар, а не лише допомагає його продавати іншим.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *