Доставка у 2022 році: очікування клієнтів 3pl операторів

Доставка у 2022 році: очікування клієнтів 3pl операторів

Нещодавно консалтингова фірма Edelman Intelligence запитала 200 фахівців з управління ланцюжками постачання в компаніях з більш ніж 500 співробітниками. Дослідження виявило ступінь довіри до логістичних операторів та вималювало картину щодо галузі доставки у 2022 році. Partner Trade оприлюднює результати дослідження.

Упевненість в ланцюжку поставок залишається високою

Опитування показало рівень позитивних прогнозів на позначці 81%. Багато хто з респондентів сподівається, що ситуація у міжнародній логістиці зміниться на краще. Така думка здебільшого продиктована сплеском доходів за зимові свята, а також врегулювання зворотної доставки контейнерів, що застрягли в портах США.

З огляду на це 85% клієнтів 3pl компаній позитивно оцінюють тенденції доходу у 2022 році. Лише невелика частка людей, менше 10%, відзначила негативні прогнози щодо прибутку.

Рівень довіри до 3PL операторів

Більшість осіб, які приймають рішення у трансконтинентальній логістиці, звертаються до послуг логістичних компаній для отримання конкурентної переваги.

Частина невизначеності та проблем у міжнародній доставці вантажів згладжується за рахунок рішень логістичних операторів. Опитування показало, що 8 із 10 осіб відзначають важливість 3PL-компанії. Вона забезпечує прості у використанні технологічні інструменти, доступ до даних у реальному часі та технології, які можна використовувати з настільних або мобільних пристроїв.

Вигоди, які очікують отримати клієнти логістичної агенції при партнерстві з 3PL:

  • рішення, які допоможуть їм досягти цілей сталого розвитку;
  • консультації щодо стратегії транспортування вантажу;
  • єдина точка контакту для виконання;
  • мультимодальні транспортні рішення;
  • транспортні послуги останньої милі.

Побоювання респондентів у зв’язку з пандемією

Найбільші побоювання клієнтів у сфері логістики та постачання стосуються нестачі працівників та наслідків цієї ситуації; 90% респондентів наголосили на необхідності найняти більше людей для задоволення логістичних потреб, а збереження робочої сили на місцях – друга найбільш очікувана проблема.

Невизначеність із карантинними заходами зберігається, тому пошук та утримання працівників видається найбільш актуальним страхом клієнтів логістичних компаній.

Очікування під час пікового сезону

Управління ресурсами матиме вирішальне значення у задоволенні потреб клієнтів до 2022 року.

Опитування показало, що управління ресурсами є пріоритетним для керівників ланцюжків поставок у піковий сезон. Це свідчить про підвищений попит на 3PL послуги. Опитування показало, що 94% респондентів вважають партнерські відносини з постачальниками та логістичними компаніями необхідними під час пікового сезону продажів.

Потреби у робочій силі, зростання витрат та перевантаженість галузі посилюватимуть проблему. Управління ресурсами матиме вирішальне значення у тому, щоб робити більше з меншими вкладаннями та уникати непотрібних втрат. Будь то втрата часу на холостому ходу для завантаження або розвантаження, витрачені милі, упаковка або неефективні процеси, ці питання, ймовірно, залишаться відкритими і в 2022 році.

Очікування щодо бізнесу

Опитування показало, що 94% респондентів вважають, що їхній бізнес процвітатиме, незважаючи на ризики, пов’язані з COVID-19. Представники 90% компаній відзначили, що почуваються більш підготовленими для задоволення потреб замовників у піковий сезон в умовах пандемії. Крім того, 75% очікують на високий приріст доходів на зимові свята.

Результати опитування підтверджують необхідність стійких партнерських відносин із логістичними компаніями як невід’ємної частини сучасної логістики. З їх допомогою відправники вантажу можуть отримати більше переваг щодо вартості, технічної підтримки, стратегії, виконання більшої кількості поставок.

Partner Trade — надійний логістичний оператор із широким вибором послуг із транспортування товарів у різні куточки світу. Ми пропонуємо високий сервіс із супроводу вантажів – від завантаження товару зі складу в країні відправлення до доставки кінцевому споживачеві за кордон.