Для чого потрібні штрих-коди на Amazon?

Для чого потрібні штрих-коди на Amazon?

Amazon – гігантський інтернет майданчик, який дозволяє всім людям продавати товари під своїм брендом. Щодня на Амазоні реалізується понад 50 тисяч товарів. Кожному з цих товарів присвоєно свій унікальний штрих-код, який дозволяє ідентифікувати його

Які штрих-коди потрібні для Amazon?

Для продажу товарів на Амазон кожному продавцю потрібно використовувати один із наступних штрих-кодів для маркування своїх товарів:

  • UPC (Universal Product Code)
  • EAN (European Article Number)

UPC (12-значний код) присвоюється товару, виготовленому на території США, а EAN (13 знаків) – у європейських країнах. За правилами майданчика, для кожного виду, розміру та кольору товару потрібен свій код. А тому, якщо Ваш асортимент передбачає велику кількість найменувань, ще й з різними характеристиками, краще запастись цими кодами. Процедура придбання кодів у основних «перевірених» американських продавців вимагає юридичної реєстрації даних покупця і є вигідною у разі замовлення оптом.

Купити EAN або UPC код можна у нас за зниженими цінами та в будь-якій необхідній кількості!

Як отримати barcode для товару безкоштовно?

Варто також зазначити, що присвоєння EAN/UPC Вашому товару входить в наш пакет послуг Amazon Start!

Коли UPC код не потрібен?

Продавці на Amazon під своїм брендом можуть обійтися без UPC-коду. Для цього потрібно зареєструвати власний бренд та отримати ідентифікатор товару на Amazon.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *